hej mensvärk

på söndagar brukar jag titta på 'sjunde himlen'. det är förjävligt jag vet men jag kan inte låta bli att älska att störa mig på den där satans familjen. jag brukar tänka att jag är deras dotter och att jag röker hasch och knullar runt INNAN jag är gift och att jag svär hela tiden och att jag missbrukar guds namn all the time. det skulle vara så underbart. och ja, jag vet att det är en löjlig tv-serie. men ändå.
och så kan jag ju erkänna att jag på eftermiddagarna kollar på oprah ibland också. och våra bästa år.

annars så tittar jag på grey's anatomy på tisdagar som är det bästa tv-serien ever. och det är iallafall inte ett dugg pinsamt.


Kommentarer
Postat av: wogho

Hallå, sjunde himlen är ju världens mysigaste serie!!!

2006-11-26 @ 22:05:23
Postat av: lotta

haha, jag ser också på 7th heaven =0P och oprah. så fort jag är ledig! det bästa med sjunde himlen är ju att det sänds flera gånger om dagen. ibland de gamla avsnitten då lucy och kevin precis träffats, och ibland de nya - då de har savannah och allt. oh no - jag kan ju alla namnen också! =0P hehe

Postat av: sandra

lotta - jag kan också alla namnen! ja, jag ser på repriserna ibland också.

2006-11-26 @ 22:25:33
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: Louise

Okej, jag måste erkänna......
Jag tittar på det också, haha

2006-11-26 @ 23:23:04
Postat av: Chandra

jag såg just en repris... jag är dödsdömd. jag som absolut inte gillar kyrkor, för överdrivet tjafs om tro och skehelighet... men fortfarande, jag föredrar sjukhusserier: cityakuten, chicago hope men Grey's anatomy har jag missat, inte haft femman under hela första säsongen alls.

2006-11-27 @ 10:30:53
Postat av: Bela

När jag bodde ihop med en tjejkompis så följde hon 7th Heaven slaviskt. Hon kunde inte förklara varför eftersom hon verkligen hatade alla i serien. Samma här. Ändå blev det som så att vi också såg det i Söndags(?). Ser det ibland. Jag förstår inte...

2006-11-27 @ 18:30:01
URL: http://bela.blogg.se
Postat av: peck

ibland tror jag verkligen att programmet bara parodierar...på något. USA's extrem-religiösa, eller whatever..
Så mycket dygd borde liksom inte finnas i ett par få manusförfattare.

2006-11-28 @ 13:21:10
URL: http://peckelalis.blogspot.com
Postat av: sandra

peck, ja man undrar ju ibland. jag undrar också om skådisarna går hem och driver med sina rollfigurer. och kräks lite samtidigt.

2006-11-28 @ 13:27:37
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: riot från FL

Åh gud ja. Jag gör precis samma sak. Dom stackarna som råkar vara i närheten av mig när jag tittar på det tycker det är märkligt att jag tittar på något som gör mig så upprörd och road på samma gång. Jag menar, endast en av ungarna hade sex innan äktenskapet. Och dom är ju typ femtonhundra ungar?

Jag funderar på om Bush och grabbarna skriver manuset?

2006-11-28 @ 22:24:19
Postat av: Sonja

Då skulle jag kunna va den här vännen till familjen som har trekant med ruthie och den där killen med pappa som var i irak. och jag å ruthie går omkring å hånglar lite här å var å i andra sekunden hånglar jag med simon. fast simon är motbjudande. men är man en liten slinka så är man!

2006-12-08 @ 21:17:46
URL: http://burriburr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback