puss

jag ska se damien rice! weee. lycka lycka.

(mars nästa år på cirkus i sthlm)


Kommentarer
Postat av: Bela

Jag vill också... det blir ett stort fett "kanske" för mig... inte så dyrt med själva biljetten och inget fel på min tid eller så men det kostar f*n minst 1000kr/tur och retur härifrån till sthlm (om man är som jag och vägrar åka tåg) och vet inte om jag har råd med två sthlmssvängar med bara två veckors intervall. Vad fan kunde dom inte spela dagarna efter varandra istället? Irriterande... Men jag jobbar på att få till det, kanske något att önska sig till jul? ;)

Postat av: sandra

åker du flyg då alltså? ja, två sthlmsresor kan ju ta lite väl många hål i plånkan.
när vi var och bokade biljetter så fanns det inte så värst många kvar. du får börja önska dig nu!
han lär väl komma tillbaka om inte annat.

2006-11-27 @ 21:37:04
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: Katja

Oh shit, lyssnar på hans låtar nu för att komma in i stämningen. Men jag tycker fan bara om blower's daughet än så länge....

2006-11-28 @ 11:05:53
Postat av: sandra

haha. men alla hans låtar är ju jättebra katja!

2006-11-28 @ 13:26:13
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: Bela

Yep flyg (varför välja någonting som tar en hel dag att åka när man kan vara i sthlm via flyg på en timme?).

Hm ja alltså vi får se, förhoppningsvis blir det av men det är fortfarande ett fett "kanske". Biljetter brukar man ju få tag på fast det är slutsålt, bara det att då är det mkt dyrare. Men jag VILL ju. Haha

2006-11-28 @ 14:43:45
URL: http://bela.blogg.se
Postat av: Katja

glöm inte bort att jag vill ha ett foto på evan rakt framifrån...

2006-11-28 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback