tycka synd om

igår slog jag i min lilltå och det sprutade blod och en bit av tån försvann och det blev sådär köttigt och äckligt och jag försökte gråta bara för att men det gick inte. istället så tyckte jag att linus skulle ringa ambulans och ta ledigt från lumpen för "det här är väldigt allvarligt ju". 

idag har jag ingenting att göra och ingenting planerat och det är ju rätt tråkigt.
och inga pengar heller att gå på stan och handla upp på sånt som är onödigt egentligen men som jag inbillar mig att vi behöver. buhu.

Kommentarer
Postat av: lotta

ahhh! och du säger att min fot var äcklig?!
usch. hur mår tån nu?!
stackare =0(

Postat av: sandra

haha, ja, min är också asäcklig nu. det gör svinont men jag kan iaf gå även om det ser helt knäppt ut eftersom jag envisas med att försöka gå normalt vilket jag inte kan. blä. och jag måste rengöra tåjäveln vilket jag inte vågar!

2007-04-16 @ 21:14:48
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

haha, du är precis som jag ;0) jag tog bort plåstrena för första ggn igår sen jag kom hem... men tack och lov såg det fint ut så jag inte behövde tuppa av =0P

2007-04-16 @ 21:29:17
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback