shoulder

alltså, jag tycker ju liiiite synd om mig själv. jag och evan kommer nämligen spendera nyårsafton helt ensamma. linus ska jobba och alla andra (som jag pratat med) ska på fester och dricka sig fulla. och jag som hatar, eller inte hatar, men ogillar allt smällande för jag ser ju ändå ingenting från min balkong. bara hör hur det krigas mellan husen. buhu. jag borde inte skaffat barn! fyfan nu kan jag inte gå ut och festa och dregla i spyor och nyårslöften!

nejrå. så illa är det inte. faktiskt. det där med att festa tar jag igen på min kusins trettioårsfest helgen efter nyårsafton. om jag orkar det. jag är inte partybrud direkt. jag orkar till tolv sen är jag inte kontaktbar.
jag och ungen kommer för övrigt ha skitmysigt och är det nån mer som är sådär all alone och inte riktigt bryr sig så är det bara att plinga på!

för övrigt så fattar jag inte hur folk orkar gå på mellandagsreorna. det är bara trängsel svett och onödigt shoppande men det säger jag förstås bara för att jag är lite sådär fattig. länge leve bitterheten!

hej och slick!


Kommentarer
Postat av: lotta

rean är hemsk. jag var på stan idag med syster. jag skulle inte handla något och gjorde det inte heller!!! creds till mig! bara strumpbyxor till nyår, men det var jag ju liksom tvungen att ha.

Postat av: bela

Jag orkar inte heller gå på mellandagsreor eller reor öht. Jag vet inte om det beror på att jag inte gillar tanken på att saker det är super-rea på känns ut mer... tacky (de gånger jag orkar gå på reor lyckas jag ändå köpa saker det inte är rea på) eller om det beror på att det är folk och köer överallt och man helt enkelt orkar inte... eller om det beror på att jag är luspank. Jaja. Gott nytt år!

2007-12-31 @ 17:44:14
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback