happy god damn birthday to me

men tjena. så blev jag gammal igen (blir ju faktiskt äldre för varje år som går). jag har ätit chips till frukost och fått blommor, haha. blommor liksom. det om något är ett tecken på att man börjar bli old, särskilt när jag faktiskt gillar att få blommor.
nu ska jag gå och göra nåt som typ sminka mig, kolla mig i spegeln om jag fått rynkor och äta lite mer chips. sen lite senare kommer folk hit.

hej hej


42573-72

jag och lite mitt kusinbarn för några veckor sen.
jag var tjugoett, en helt okej ålder faktiskt
numera är jag tjugotvå, det är lite kris ju

Kommentarer
Postat av: tanja

grattis, grattis!!! hipphipphurra och allt det där!
vi kanske borde ses snart, du har ju inte träffat mina "barn"

Postat av: Bela

STTOOOOORT GRATTIS i efterskott.

2007-06-21 @ 20:16:25
URL: http://bela.blogg.se
Postat av: chandra månflicka

tant :P

2007-06-27 @ 00:08:06
Postat av: Sonja

Grattis!!
Men du. Vänta tills du ska fylla 23 :( har faktiskt, p åallvar, börjat få åldersnoja. 22 är man still young. 23... nja.. då närmar man sig 25 :(

2008-01-11 @ 21:30:20
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback