matches

en kopp av dagens
humör:
sisådär, eller, ganska bra förresten
kreativitet: jag har gjort tavlor av gamla bokmärken
planer: dricka alkohol med brudarna från jobbet
drog: chips
roligaste: när evan tröstade mig i bilen "ingen fara mamma de va bara traktor". (jag är rädd för att åka bil och när en stor fet traktor åkte förbi så blundade jag för jag var rädd för att vi skulle krocka med den.)
sjuka: att jag är bilrädd
saknad: åhå jag vet inte, idag saknar jag ingenting
köp: ingenting
låt: signaturen till tecknade pippi långstrump, inge vidare bra alltså
frisyr, smink och klädsel: hängigt, inte mycket alls och slappa brallor och en tröja med fläckar på. hoho.
vill ha: en bärbar dator och nytapetserat vardagsrum


Kommentarer
Postat av: Channi

en kopp: eller ja, det var en flaska iste, egentligen.

humör: surt från det jag vaknade tills jag kom hem från jobbet, vet dock inte varför....?!

kreativitet: räknas det att jag sagt: "bording card, please" ungefär 150 gånger och sålt för 99078 kr (danska kronor till och med) på jobbet?

planer: nada

drog: får bli rödvin som är dagens.

sjuka: såg skräckfilm och höll ett rödvinsglas samtidigt = hoppade till så mycket att rödvinet hoppade ner i min urringning och satte en röd fläck på min vita behå.

saknad: olyckligt kär, fortfarande =(

köp: en glass, Tip Top, på väg till jobbet.

låt: "again" med Lenny Kravitz.

frisyr, smink och klädsel: de första två: orka!!

tredje: på jobbet, svart, svart och svart.

hemma: jeans, linne och kofta.

vill ha: semester

asgarv: R somnade under skräckfilmen men ena handen INNANFÖR sina kalsonger....!!!!

2008-08-24 @ 03:47:51
Postat av: Bela

Jag ska köpa bärbar dator för den här månadslönen som kommer på onsdag. Tror jag. Varför ska allting kosta så mycket (och ja jag vet att det finns skitbilliga men för mig är 500kr mycket).

Varför tapetserar ni inte? Det är ju faktiskt (när man väl tar tummen ur röven och sätter igång) inte så hemskt som man alltid tänker att det är och inte så dyrt heller som man tror.

Postat av: sandra

vi ska tapetsera. ska åka och greja tapeter idag till och med! jag har bara inget tålamod. vill typ bluna och när jag tittar så är det klart.

2008-08-25 @ 10:20:56
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: Bela

Iofs. Så är jag också. För mig tar det tusen år att ens ta tag i någonting. Sen när det väl är gjort tänker man "vafan drog jag ut på det för?"



Vad har ni för färg nu och vad ska ni tapetsera till? Spännande! Vill se bilder!

2008-08-26 @ 10:08:44
URL: http://bela.blogg.se/
Postat av: sandra

just nu är det gult. hemskt! eftersom vi bor i hyresrätt får vi inte välja vad som helst utan har två böcker med tapeter att välja ifrån. jag vill ha ljust. typ vitt, haha. tråkmåns. men i hallen tänkte vi sätta lite mer färg, vad vet jag inte. det finns inte mycket kul att välja mellan tyvärr.

2008-08-26 @ 18:55:55
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: Bela

Äh, det blir säkert bra! Kräver bilder, så du vet. Före och efter!

2008-08-27 @ 00:55:34
URL: http://bela.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, fast då får efterbilderna vara när vi grejat med möbler och sånt också. det kommer nog ta ett tag... =)

2008-08-28 @ 12:25:14
URL: http://ollikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback