tjoffs

fasiken så skumt. jag är helt ensam hemma. min pappa plockade med sig evan ut för att leka och linus jobbar (till och med provjobbar på ett ställe). jag har ätit min middag (två mackor och hundra glas cola) och hämtat torr tvätt. nu ska jag bara orka bädda rent i sängen också men det slutar väl med att jag gör det lagom tills jag går och lägger mig.
har btw gått med på att jobba fredag också. det betyder att jag har en enda ledig dag den här veckan vilken är imorgon. fast egentligen gör det inget (dessutom har jag ju tackat ja till det av egen fri vilja, plus lite pengabehov/begär förstås) och nästa vecka tar jag igen mig för då jobbar jag bara två dar.

 men åh, nu ska jag väl ta och bädda den där jäkla sängen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback