tjugosjätte augusti

om några dagar har vi inget internet så det är väl bäst att passa på att skriva nu, fast internetlösheten kommer dock inte vara länge. vi ska bara byta bredband till något billigare. vi använder inte nätet så mycket. vi laddar aldrig ner filmer eller musik. linus spelar spel på nätet och jag läser nättidningar, bloggar och dreglar på ikeas hemsida.

i fredags festade jag tillsammans med några från jobbet. det var himla skoj och fredagen som kommer nu så ska vi ut och äta allihop. eftersom jag inte vet vad mina fem arbetspolare som var med skulle tycka om att jag la ut bilder på dom så låter jag bli. istället får ni dras med mig. stackare.


Kommentarer
Postat av: Bela

Snygging där!

Postat av: tessan

kom ni iväg till palace sen??

2008-08-27 @ 21:05:56
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: sandra

jo jag var där i typ en halvtimma. palace är nog inget för mig.

2008-08-28 @ 12:23:42
URL: http://ollikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback