all we can do is keep breathing

fghdfhkghjdghj

det har varit struligt med mitt förra jobb vilket har tagit på krafterna. men snart ska det väl ordna upp sig hoppas jag. idag var jag och fikade med en tjej som också jobbat där. vi kom överens om att det är ett skitställe. så det så!


är lite sådär sugen på att börja skolan igen. jag har betyg att läsa upp, surt men sant och det är lika bra att börja med det snart. jag har banne mig inte ens gått gymnasiet! annat var det på min mammas tid. hon hoppade av nian och grejade jobb direkt. nu är det näst intill omöjligt utan en åtminstone gymnasieutbildning.
nästa steg, om jag har pluggnerver kvar är väl att utbilda mig till det jag vill bli. jag vet inte ännu vad men jag tror, kanske att jag börjar närma mig.

nu ska jag försöka på lillskiten i säng. det är har varit skitjobbigt dom senaste veckorna. det slutar oftast med att han skriker och bråkar och tillslut somnar i famnen, svettig och med tårar runt hela ansiktet. det är inte lätt när det är svårt.

allt vi kan göra är att fortsätta andas, liksom.

!

Kommentarer
Postat av: Sonja

du har ju inga lovehandles!

Postat av: jennie

vad vill du utbilda dig till?

2008-01-12 @ 10:33:39
Postat av: sandra

men sonja, det syns inte på just den bilden!!!

jennie - åh jag vet inte! jag har tänkt på massa saker. jag skulle vilja bli allt möjligt. förhoppningsvis kommer jag på det snart, innan jag blir hundra år och ligger på dödsbädden eller nåt.

2008-01-12 @ 13:44:49
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: jonna

Skämtar du? jag är svin kär i ryan gosling, jag kan se det där klippet om och om... åh! :D

Haha, ja utvecklats något enormt sen herkules kanske :p

2008-01-12 @ 18:21:25
URL: http://chicc.blogg.se
Postat av: lotta

you go!
det är bara att ta steget och ta tag i det =0)

2008-01-13 @ 23:28:08
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback