i like it blurry

tadam
jag har en trevlig liten huvudvärk och önskar jag hade lite (eller lagom mycket iaf) pengar till att köpa böcker. jag föredrar att köpa böcker faktiskt, än att låna dom på bibliotek även om själva känslan av att hålla i en väl använd lånebok är ganska mysig. fast å andra sidan, hur många snoriga, smutsiga och äckliga händer har inte hållt i just samma bok? jaja, iallafall! jag har en hel lista på böcker som jag, när jag väl får råd, ska köpa. och alltså, om det nu finns nån därute som läser min blogg och som läser böcker så tipsa gärna! jag gillar det mesta men jag gillar inte den typen av böcker som tex marian keeys skriver (heter/stavas hon så?). så ni vet.

och hallå! imorgon blir vi kattägare!

Kommentarer
Postat av: anna maria

marian keyes tror jag. och jag tycker hon är rätt OK, lagom lättsmält för de lata dagarna.
har missat massor av din blogg nu ser jag. kul att läsa igen. jag får skärpa mig helt enkelt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback