snooze

åhåjaha. nu var det ett par dagar sen jag skrev nåt. jag är säkert bortglömd nu, slängd i papperskorgen utan så mycket som en snyftning. goodbye. farväl.

var på arbetsförmedlingen idag. jättekul. stod i kö i hundra år för att få träffa en handläggare. var nio nummer bort när jag kom dit och fick en nummerlapp men tänkte att det är väl mer synd om den som är tio nummer bort. eller elva eller tolv. undra om den som hade nummer åtta på sin lapp tänkte likadant. att det är mer synd om mig som har nummer nio? jag tror inte det.


skitunge

grejer
min son och jag drack kaffe häromdan.
tur att det var låtsaskaffe för jag fick min kopp
fylld hela tiden. utan mjölk och utan socker.


Kommentarer
Postat av: lotta

arbetsförmedlingen suger! jag ska aldrig gå dit om jag absolut inte måste. näver, äver!

haha, du hade kunnat bli riktigt stirrig av alla de där kaffekopparna ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback