arga bin

nån jävel har snott min cykellampa. vilket as! att jag inte märkt att nån varit och pillat på cykeln när den till och med står typ precis utanför vårt fönster. det måste varit när den stått parkerad utanför jobbet. fattar inte, det finns ju miljoner skitfina cyklar med lampor säkert värda flera miljoner utanför mitt jobb, och så går dom på min åtta gånger om begagnade cykel och tar min skitlampa! jag är så arg så hela huset skakar.

eller inte riktigt. jag är inte ens sur. det är mest, ööhh då måste jag ju köpa en ny jävla lampa. kostar säkert som en påse chips om jag har tur. tänk vad mycket chips man kunde få för dom där pengarna. en hel påse. hemska människor som snor ens chipspengar!

Kommentarer
Postat av: tessan

Eller så får du gå o bli kriminell du oxå. Och sno en lampa från en cykel som ser rik ut. (för då har ägaren säkert råd att råd till och köpa en ny lampa, kanske tom en lampa som kostar lika mycket som 1 chips påse+2 liter cola :))



P.s Var glad att du inte ställt cykeln här utanför. Nån dum idiot som gått o skruvat bort ventilerna på varenda cykel. Så alla cyklar som står här har numera däck utan luft i sig :/

Postat av: sandra

fast jag skäms lite att jag tog i för min granne fick nämligen hela sin cykel snodd här utanför. och jag har tidigare sagt till honom att här får man minsann ha cyklarna ifred! usch på mig. å andra sidan hade han världens sämsta cykellås. jag har numera dubbla lås. så nu lär det höras om nån kommer och försöker ta min cykel!

2008-07-03 @ 22:11:37
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: Bela

Du får flytta hit, här är det ju ljust dygnet runt på sommaren så man behöver ingen cykellampa till att börja med ;)

2008-07-05 @ 23:54:36
URL: http://bela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback