fem te ju li

jag vaknade elva och hade troligtvis inte vaknat förran långt mycket senare om det inte vore för att evan pillat på väckarklockan vi aldrig använder. det är väldans varmt ute och jag har kommit fram till att jag nästan inte har ett enda sommarplagg i min jättetråkiga garderob. jag får väl ta och köpa något på stan nästa vecka.
idag ska jag försöka hitta fynd på loppis. jag hoppas på ett vardagsrumsbord men jag har oftast alltid otur eller så kostar det jag hittar lika mycket som ett nytt på typ mio. då är det å andra sidan inte värt det.


Kommentarer
Postat av: Bela

Det är som sjukt, att loppis kan ha dyra saker dvs. Det borde finnas regler om att man inte får sälja någonting för samma pris man ändå kan köpa det för i affär.

Postat av: sandra

ja, eller hur. såg ett bord på blocket som fanns i en second hand butik som kostade nästan en tusenlapp. hur dumt är inte det? då kan man lika gärna åka till nån av dom dyrare ställena och köpa ett helt nytt. men den kanske hade nåt värde, vad vet jag...

2008-07-08 @ 18:39:09
URL: http://ollikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback