första juli

jag har varit riktigt seg på att uppdatera. seg på allting överhuvudtaget men idag var jag ledig och fick det städat hemma och var dessutom och spelade minigolf tillsammans med en jobbkompis plus evan. att ta med mig min son som är en riktig energiknippe som dessutom inte hade sovit midda var ju ett stort misstag. han sprang omkring som en hög liten gris och kastade golfbollar och åt stenar och försökte åkte kana på banorna. kunde inte låta bli att jämnföra mitt monsterbarn med en annan liten två-nånting pojke som alldeles jättesnällt gick bredvid sina föräldrar och varken behövde en eller tvåtillsägelser. men vi överlevde minigolfen även om jag nog aldrig spelat så dåligt nångång. hade inte riktigt med mig koncentrationen. ähum. (men i ärlighetens namn har jag aldrig spelat bra.)

imorrn back to work och nu baka bullar för det jag gått och suktat efter i flera dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback