it's my birthday and i cry if i want to

tror linus somnade när han skulle lägga evan. jaha. ska jag väcka honom eller inte? ska jag tvätta av mig mina fotsvettsfötter efter denna arbetsdag eller ska jag skita i det och helt enkelt stinka ända till imorrn? det är kvällens stora frågor. dessutom går jag och våndas över att det är försent att dammsuga upp alla miljoner smulor som av nån konstig anledning har hamnat på vårt köksgolv. hur hamnade dom där? ingen aning. tål att tänkas på.

rubriken är för övrigt en aning missvisande om man läser det här ikväll (tors) för det är ju inte förran imorgon (fre) som jag får gråta på min födelsedag. vad det nu finns att gråta över... kanske att jag blir ett helt år äldre (tju..uu..goo..ttttre för att vara exakt) och att jag har ont i ena äggstocken, också kallad "lillan" av en på jobbet.


Kommentarer
Postat av: tessan

Tjena hoppsan & jätte GRATTIS GRATTIS (i efterskott!)

Postat av: Jonna

GRATTIS Sändra. (i efterskott förståss) bättre sent än aldrig, visst?!

2008-06-22 @ 10:17:13
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Bela

GRATTIS (100år i efterskott men vafan)

2008-06-26 @ 19:27:46
URL: http://bela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback