pengakåt

jag känner mig lite som en ballong. jag har levt på chips och cola dom tre senaste dagarna. där rök att vara nyttig. men jag tar igen mig nästa vecka efter midsommar och tårtkalas (jag fyller nämligen tjugotre på självaste midsommarafton).

idag kom lönespecen. två dagar sjuk och det var nästan smärtsamt att se hur mycket pengar man förlorar på att vara det. nu ska jag jobba med halsinfektioner och magsjuka. minsann. jag tänker dessutom sluta klaga på att jag mest jobbar kvällar och jag ska sluta byta ut kvällarna mot dagar. jag jobbar ju bara till augusti. kan ju lika gärna jobba sönder mig den lilla tiden som är kvar. hit med extratider!

nu ska det sovas litegranna!
gonatt.

 

Kommentarer
Postat av: Sonja

fan va skönt att höra om ditt flåttiga fettmissbruk! då kan ja känna mig lugn! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback