walk on by

jag har varit sjuk i några dagar och nu känns det som att snoret åkt in i öronen och täppt igen och gjort mig döv. enligt hjärkontoret producerar kroppen en liter snor om dan när man är förkyld. intressant.

ikväll ska vi trots min röda, svullna och snoriga näsa, dricka vin tillsammans med min kusin och hennes kille. vi är barnlediga nämligen. det var nog hundra år sen jag drack alkohol. jag kommer säkert ramla ihop av en ynka klunk. vi får väl se helt enkelt.

nu ska jag åka hem igen. är hos mamma för internet hemma är gone gone gone. modemet är paj. jävla skitmodem.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sonja

va nice! vindrickarkväll!
för mig skulle det nog räcka med två klunkar så skulle jag riva lägenheten!

Postat av: Bela

Oh, hoppas du hade kul!
Att ramla ihop av typ en klunk är underskattat. Hur många fyllor är egentligen riktigt kul utan att man är åtminstone lite FÖR full?

2008-03-17 @ 14:37:33
URL: http://bela.blogg.se
Postat av: Glittertankar

HAHA Oj, vad fräscht med en liter snor.

2008-03-18 @ 17:42:09
URL: http://gliittertankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback