åh värmeslag!

eftersom jag har tvättstugetid just i detta nu är det inte tal om att lägga sig ute i parken och svettas alternativt hitta en skuggig plats under ett träd eller nåt. istället står jag ut med några minuter på balkongen lite då och då. men tessan är påväg med sina skitungar så sällskap i vår hemskt varma lägenhet kommer vi iallafall ha.
ikväll ska evan ut till landet tillsammans med min mamma och hennes karl. och bara för det så har jag glömt att köpa solkräm och den enda keps han för tillfället äger är kvarglömd på dagis. hoppas hans hjälm av hår kan skydda lite. (och min snälla mamma skulle köpa med sig solkräm så oroa er inte, jag tänker inte låta min unge brännas ihjäl). jag och linus, om vi hinner, ska till stan och jag bara måste hitta en bikiniöverdel och ett par shorts för vi ska åka ut till landet imorgon och min garderob är inte direkt fullpackad med somriga svala kläder.

önska mig lycka till. jag hittar nämligen ALDRIG det jag letar efter när jag är på stan.

Kommentarer
Postat av: Bela

Lycka till!



(och jag tror visst att du försöker bränna ihjäl din unge, du verkar ju vara värsta Stalin-plågo-mamman... eller så inte...)

Postat av: tessan

Men du hitta ju massa fina saker på stan du ju.

Har ni överlevt värmen på landet idag då?

2008-05-31 @ 19:28:24
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: sandra

bela - hahahaha!



tessan - jaa, jag gjorde ju faktiskt det ändå!

jepp, vi överlevde på landet. överlevde du på busfabriken? =)



2008-05-31 @ 19:40:03
Postat av: tessan

jo vi gjord det, men det var knappt. Vkanade upp med superbakfylla och två jätte pigga barn kl 6. Superhärligt!!

2008-05-31 @ 22:13:25
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: sandra

stackare! antar att vi ses imorrn hos sirkka (landet alltså)

2008-05-31 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback