come on baby stop your crying

tänka sig. jag har inte ätit godis på nästan en hel månad. chipsen har jag fuskat lite med och colan ska vi inte tala om. men det var ju faktiskt bara godis som nämndes i överenskommelsen. så egentligen har jag ju inte begått nåt brott. dessutom rör jag ju på mig. heeeela tiden. 
tog en tur till stan idag, jag och min son, på tal om att röra på sig alltså. köpte ett halvdant linne till mig och brun-utan-sol-servetter åter igen till mig själv.

sen sov vi iallafall resten av dan. fyra timmar lyckades vi skrapa ihop. sova är livet när man är småbarnsmorsa. hurra.


Kommentarer
Postat av: lotta

jag vill också sova sådär mycket om dagarna. vore underbart!

Postat av: Sonja

jag vet inte hur många ggr jag sagt jag ska sluta med godis och faktiskt lyckats ett tag men nä... jag kastar nästan jämt in handduken

2008-05-20 @ 20:56:15
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: sandra

jag ska inte sluta, snarare trappa ner, äter godis varje dag vanligtvis. fast det är ju egentligen chips som är min last. och cola...



lotta - ja när jag väl får chansen att sova så tar jag den =)

2008-05-20 @ 23:35:11
URL: http://ollikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback