mjau

jag skulle vilja jobba på 118 100 och svara på smsfrågor, det verkar ju så himla kul. åh vad jag skulle trivas! fast bara när det är frågor man får hitta på svaren till själv såklart.
och på tal om jobb så undrar jag vad som kommer hända med mig, var kommer jag hamna, vad kommer jag att göra? hur vet man vad man vill? jag har inte vetat sen man var "tvungen" att veta, det vill säga när man satt hos syogubben i högstadiet och skulle fylla i utbildningen man ville gå på gymnasiet.

hjälp! snart är jag väl för gammal och ingen kommer längre säga "du är ung du har massa tid att tänka ut vad du vill arbeta med".


Kommentarer
Postat av: Tanja

herregud, du har hela livet på dig att ta reda på vad du vill göra!





kom förresten på att jag glömde bort att höra av mig när vi skulle ses. bestämma ny dag, och låt oss bestämma tid och plats på en gång så att det blir avklarat =)

2008-05-08 @ 15:15:39
Postat av: sandra

inte första gången tanja. du får plinga mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback