torsdag

jag har skrivkramp och huvudvärk och det regnar samtidigt som solen skiner och det är så fint. ska cykla till jobbet om någon timme men då får det gärna låta bli. jag vill inte se ut som en orkan när jag kommer fram. å andra sidan gör jag nog det alltid, vare sig det regnat eller inte. mitt hår kan inte kontrollera sig själv riktigt. ni skulle se mig när jag kommer hem från jobbet, jag ramlar nästan på hallmattan och flåsar tills jag blir blå för att det är uppförsbacke nästan hela vägen. och konditionen tappade jag i tonåren nångång.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha.. kännerigen mig i det där från när jag jobbade o cyklade. dit var det bara att rulla, men hem fick man ju trampa som en tok o dessutom ha Milton där bak.

Postat av: sandra

å fyfan det måste varit jobbigt. knappt att jag orkar med mig själv =) har för övrigt inte vågat mig på en sån där cykelstol än..

2008-05-15 @ 21:50:26
URL: http://ollikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback