habegär

jag har alltid alltid alltid velat ha en gungstol. en gammal hederlig gungstol. när jag var liten och åkte till finland varje sommar fanns det en gungstol i vartenda hus på landet hos alla gamlingar. jag och min syster brukade bråka om vem som skulle sitta i den. vi rusade och slet och fick till slut turas om. när vi väntade på vår tur satt vi rastlösa och irriterade, och vilket lugn sen när man äntligen äntligen fick sitta där tillbakalutad och gunga, fram och tillbaka. det bästa i hela världen liksom.
så jag har alltid velat ha en gungstol. den ska stå i ett hörn och se fin ut. jag skulle älska den! jag skulle dö om jag lyckades hitta en gungstol till ett pris som passar min plånbok. ååååååh.

Kommentarer
Postat av: Bela

Auktioner! Alltså dödsbo-sälja-ut-allt-genom-att-ropa-auktioner. Plus att har du inte någon gammal släkting eller nått som ligger inne på vårdhem eller nyss har dött eller nått som du kan få ta en sån av?

Postat av: sandra

haha nä, ingen på vårdhem och ingen som har en gungstol. men jag ska börja gå på loppisar, typ leta mig igenom alla loppisar i stan.

2008-05-14 @ 22:00:06
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: tessan

Vi kan springa på loppisar tillsammans. Älskar att gå o kolla på alla konstiga saker folk säljer.

2008-05-15 @ 09:29:38
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: sandra

jaa, det måste vi göra tessan!

2008-05-15 @ 09:47:41
URL: http://ollikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback