himmel och himmel

fgjjjj
man kan ju helt säkert säga att jag är glad att jag inte jobbar imorrn eller på tisdag men att jag redan har lite gå-till-jobbet-ångest för snart är det onsdag. varför kan man inte bara njuta av ledigheten och strunta i allt annat så länge? så himla löjligt ju. 
men jag ska baka en tigerkaka imorgon och hoppas att det är sol så jag och lillskiten kan vara ute hela dagen.
så ska vi gå och köpa gardiner för jag är så himla trött på våra röda. hittar jag svarta får det bli svarta.

Kommentarer
Postat av: Bela

Jag älskar konstiga annorlunda filmer egentligen. Såna där lite alternativa du vet. Jag var jättenyfiken på Pans labyrint just för att den är konstig och dyster. Men när jag såg den... Vad ska jag säga? Gick i princip ut på en liten flicka som for och gjorde jätteäckliga uppdrag för att bevisa åt en faun att hon var en prinsessa. Hennes mamma var gravid, sjuk, olycklig och tänkte typ bara på sig själv. Hennes styvpappa var värsta hitler och det var typ onödigt våld mot oskyldiga var femte minut filmen igenom. Hela filmen var typ äcklig och olycklig. Jag gillar som sagt konstiga filmer men den här mådde jag mest mentalt illa av. Men du kan ju testa se den, uppenbarligen är det ju en massa andra som fastnat för den. Förlåt att allting är ihopskrivet, skriver från mobilen.
P.S: fan vad het du är!! Jag vill också bli en het och tuff Milf ;).

Postat av: Bela igen

P.S: Låten i min blogg heter Band of Horses - The Funeral. Mucho bra.

2008-05-07 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback