maj maj månad

3maj

åhåjaja säger jag. första halvan av dagen hade jag huvudvärk och i samma veva som den försvann åkte jag på en blandning av mag rygg och lung(?) värk. strålande.
varit på dop också mitt i allt. var igår på stan och försökte hitta en doppresent men det jag skulle köpa var självklart slut så det fick bli något mindre dopaktigt som ett presentkort istället. å andra sidan är det skittråkigt med typiska doppresenter som sparbössor i silver och andra grejer i silver som tillslut blir svarta och måste putsas. fast det var inte det jag hade tänkt köpa men skitsamma. var bara tvungen att lägga till det.
iallafall, själva dopet gick fort och raringen som peter harrysonprästen slängde vatten på var lugn och snäll och skitsöt. mitt eget barn såg och betedde sig som djävulen själv. kändes det som men det var nog inte så farligt. man kan ju inte förvänta sig så mycket av en tvååring som dessutom inte, men skulle behövt, sovit middag innan.

efter dopet körde vi ut till linus föräldrar, åt mat och tyckte lite synd om hans mamma som opererat handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback