såhär på morron

för att göra mig själv på lite bättre humör beställde jag alldeles nyss hem lite böcker från nätet. tanken var att jag skulle köpa nya böcker till mig själv men det slutade med ett par barnböcker istället. även om inte evan är det så är vi skapligt trötta på att läsa samma rader om och om igen. så, dags för lite nytt helt enkelt. jag lovar därför mig själv att nästa gång ska det bara vara till mig. en hel hög med billiga pocket att stapla på det fula lilla bordet vid sängen.

om ca fyrtiofem minuter ska det lämnas på dagis, sen ska jag gå till jobbet. eftersom jag uppenbarligen inte kan cykla (stukade ju handen) så får det helt enkelt bli att gå ett tag. fast handleden är bra nu, men ändå.
imorgon ska jag till banken för miljonte gången i rad. det spelar ingen roll hur högt eller var man än gömmer den där internetdosan, han lyckas ändå blockera den. evan alltså. the one and only.


Kommentarer
Postat av: tessan

Men har du inte telefonbanken?? Då kan du ju bara ringa till dom, det gjorde david en gång när Milton lyckats spärra hans dosa.

Postat av: Bela

Oj, han kan flyga också den där Evan... The one and only...



2008-05-19 @ 16:26:53
URL: http://bela.blogg.se/
Postat av: sandra

jaa, men jag har ju inga pengar på telefonen så jag kan ändå inte ringa. annars gör jag förstås det.

2008-05-19 @ 22:20:01
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: sandra

bela- eller så klättrar han =)

2008-05-19 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback