tjugosjätte maj, jordgubbar och motion

jorå. jag fick nåt ryck tidigare ikväll, och drog på mig det jag kallar träningskläder (men som snarare är urtvättade linnebyxor) och gav mig ut i motionsspåret. jag försökte till och med springa några meter vilket gick mindre bra eftersom jag har dålig kondis och dessutom ansträngningsastma. men jag gick! fort! ett helt varv. jag fick en svetthinna över ansiktet och det värkte i benen när jag kom hem. heja mig liksom.

(och ej att förglömma, jag och evan har ju ätit
jordgubbar, suttit på balkongen i solen och pratat
om flygplan idag.)


Kommentarer
Postat av: tessan

Men vad duktig du är. Jag vill oxå bli så duktig o komma iväg o gå/springa. Men kommer väll kanske dit snart oxå.Har det i tanken typ hela tiden :)



Var du ledig på fredag? Tänkte om vi skulle ses över en kopp kaffe lr så.

Postat av: sandra

ja jättegärna! men jag har tvättstuga så ni får gärna komma hit. det brukar gå himla fort att tvätta så om ni står ut med att jag försvinner lite då och då.

när man väl kommer ut och går/springer så är det jäkligt skönt. världens kick. men sen ska man ju komma ut också... =)

2008-05-26 @ 20:27:20
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: lotta

åh, vad hurtigt! jag säger varje dag att: nästa måndag... DÅ ska jag minsann sätta igång.

sen kommer hela tiden någonting annat emellan. förkylning eller tidsbrist eller något annat. det förstnämnda är iofs en godtagbar ursäkt - man ska inte vara sjuk när man motionerar, men allt det andra... jag vet inte, ja... ;0P

låter som en toppendag på balkongen! vilket underbart ämne att diskutera sådär över en skål jordgubbar =0)

2008-05-26 @ 23:25:25
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: sandra

haha jag vet! man kommer alltid på en ursäkt till att inte motionera. fast nu när jag väl börjat så ska jag fortsätta ett litet tag till iallafall.

2008-05-27 @ 08:33:32
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: tessan

Men då kommer vi på fredag efter 14 då när Milton har slutat dagis....Och jag tror nog jag ska överleva att du försvinner lite ibland :)

2008-05-27 @ 17:49:53
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback