what's the point of this song or even singing

tänka sig. jag har stukat handen. måste varit igår när jag cykelvinglade hem från jobbet. eller det var igår. tappade ju kontrollen x antal gånger. nu gör det svinont. har tvättat också hur nu det gick till, hoppas evan inte snappade upp på mina svordomar som kom lite då och då när handen vreds åt onda håll. jag grinade imorse när linus gick till jobbet. han sa " men äh det är inte så svårt att byta blöja med en hand". jag hatade honom lite då. sa hejdå det suraste jag kunde.
som hämnd har jag druckit upp all cola.

Kommentarer
Postat av: tessan

haha.. det var en bra hämnd. När man har ont nånstans så vill man inte direkt höra nånting sånt. Utan snarare nåt i stil med, Men gud, ska jag vara hemma från jobbet så du kan vila.

Postat av: sandra

haha ja precis!

2008-05-17 @ 11:16:31
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: lotta

men... hur cyklar du egentligen? =0/

stackare, krya på handen nu!!!

2008-05-20 @ 20:45:06
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback