vanliga saker

idag orkar jag inte göra nåt. jag borde städa, det ligger dammtussar i varenda hörn och kattlådan stinker. hela lägenheten ser ut som ett katastrofområde. vi ska tapetsera om nångång så just nu skiter vi i allt. det ligger tapetrullar i garderoben och in i garderoben kommer man inte för det ligger tjugotusen påsar med pantflaskor och reklam och pappersförpackningar och saker överallt. vi SKA ta tag i det där också. vi skaaaaa.

min son sover och katten sover och jag fryser.
jag har iallafall diskat och håller på med tvätten så helt handlingsförlamad är jag icke.

Kommentarer
Postat av: tessan

Om du skulle få upp din motivation och du får lite över kan du gärna dela med dig till mig... All skit bara samlar sig på hög.Börjar bli hög tidför att alita en hemhjälp. Känner du någon som ställer upp för en tia i timmen???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback